Openingstijden | Contact twitter facebook instagram pinterest


Uw speciaalzaak sinds 1976

KBC ENQUĂȘTE FORMULIER

De telefoon wordt altijd snel genoeg opgenomen


U wordt altijd vriendelijk te woord gestaan


U wordt altijd met de juiste persoon doorverbonden


Gemaakte terugbelafspraken worden altijd nagekomen


De afdeling Verkoop kan zich goed in uw situatie verplaatsen


De afdeling Verkoop besteedt voldoende aandacht aan u


De afdeling Verkoop komt de met u gemaakte afspraken na


De afdeling Verkoop heeft voldoende kennis om u goed te adviseren


De afdeling Verkoop verwerkt de order snel


De afdeling Verkoop is goed in staat tot concrete afspraken te komen


De afdeling Verkoop is klantvriendelijk


Heeft u verbeterpunten ten aanzien van de samenwerking met de afdeling Verkoop:

Zo ja, welke verbeterpunten (Verkoop):
De afdeling Orderverwerking & Planning komt de met u gemaakte afspraken na


De afdeling Orderverwerking & Planning bevestigt uw bestelling correct


De gevraagde levertijd wordt aangehouden


Na inmeting worden de wijzigingen correct aan u door gegeven


De afdeling Orderverwerking & Planning belt u altijd volgens afspraak terug


Heeft u verbeterpunten ten aanzien van de afdeling Orderverwerking & Planning

Zo ja, welke verbeterpunten (OV&P):
Bij aflevering van uw aankoop is de chauffeur bereid om mee te helpen


Bij aflevering van uw aankoop is de chauffeur klantvriendelijk


Bij aflevering van uw aankoop wordt er goed gecontroleerd op aantal en evt schade


Tijdens het transport van uw aankoop worden de producten goed beschermd


Heeft u verbeterpunten ten aanzien van de aflevering

Zo ja, welke verbeterpunten (Transport):
De afdeling Montage is correct in bescherming van uw eigendommen


De afdeling Montage is correct in het monteren van uw aankoop


De afdeling Montage heeft voldoende kennis van het product


De afdeling Montage bedenkt concrete oplossingen voor evt ontstane problemen


De afdeling Montage is klantvriendelijk


Heeft u verbeterpunten ten aanzien van de afdeling Montage

Zo ja, welke verbeterpunten (Montage):
De afdeling Service & Aftersales verwerkt uw klachtmelding snel


De levertijd van de service is acceptabel


De afdeling Service & Aftersales is hulpvaardig bij het oplossen van de problemen


De afdeling Service & Aftersales behandeld uw klacht correct


Heeft u verbeterpunten ten aanzien van de afdeling Service & Aftersales

Zo ja, welke verbeterpunten (S&AS):
De showroom van KBC is overzichtelijk


De showroommodellen zijn actueel en er is voldoende verscheidenheid


U kunt zich vinden in ons assortiment


Er wordt een goede prijs/kwaliteitsverhouding geboden


Er wordt door KBC goed ingespeeld op de huidige trends


Heeft u verbeterpunten ten aanzien van de showroom van KBC

Zo ja, welke verbeterpunten (Showroom):
Wat zijn voor u, in volgorde van belang, de 3 belangrijkste redenen waarom u zaken heeft gedaan met KBC
Met welk cijfer beoordeelt u de totale samenwerking en relatie met KBC
Uw naam: (niet verplicht)
Adres: (niet verplicht)
Woonplaats: (niet verplicht)
Contact